Tuesday, November 1, 2011

Lawa Sangat!! Macam Nohare!

MIAHUAHUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.hangpa semua nak tau awat aku gelak?? HUAHUHAUAHUAHUAHUAHAUHAUA.opp sory, terlupa diri sekejap. tadi kawan aku yang meja dia selang tiga meja ja dari aku send email dia kat aku. pastu dia mai kat meja aku suh aku bukak email tu. aku pun bukak la email, skali aku tgok member aku nih send link redmamak sakai tu. aku pun menyampah la pastu dia suruh aku bukak jugak. before tu dia kata 'baik ko tutup dulu mulut ko before ko bukak page dia'. aku tanya la apasal, dia kata tgok je la. sekali aku pun tekan la link tu (habis suweyyy komputer aku kene samak pasni.) sekali tgok gambar dia MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH make up macam DOLL-DOLL katanya.MUAMUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. yang tak boleh belah semua tukang komen kena komen sambil tutup mata!!

'waaa akak nampak cantik la'

HUAHUAUAHUAHUAHUAHUAHUHUAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHUHAAUHAHUA

patung sami budha lagi lawa habaq hang nokhare betoiiii.

fine, aku nak migrate. malu duduk kat malaysia ade orang macamni.
!

No comments:

Post a Comment