Thursday, November 24, 2011

HZ Mandi Telanjang Bulat???

Homaigod!!!! aku tidak percaya you all!!!

mesti korang ade bace and lepas korang bace korang terkejut beruk lepas baca entry dia? jangan tipu okay at least mesti ade secebis rasa pelik atau mesti korang ingat dia tengah meroyan.
aku adalah silent reader blog dia and her latest entry really make me dissappointed with her.elok sangat kah adik oii if you nak bagitahu satu malaya yang you mandi telanjang bulat dengan adik you? pasal mandi pun kau nak cerita ka? dah paragraph 1st ko dah exlain pasal ko mandi naked, and then the next para pun ko nak mention lagi? ko nak suruh orang imaji badan kau masa naked ke? macam papan playwood je aku tengok.
aku rasa adik kau pun tak sanggup nak story dalam blog dia yang dia mandi telanjang bulat dengan kakak dia dalam blog dia. sejahat-jahat mulut aku ni aku belum ade keberanian lagi la nak buat entry mandi telanjang bulat.
ye2 aku pun perasan yang blog kau kurang mendapat sambutan lately even aku pun dah malas nak menyinggah sebab entry kau dah ke laut sejak dua menjak nih.tapi takkan la takde subjek lain yang kau nak buat entry.nak tarik perhatian pun agak2 la kan.
bila orang komen pasal tak payah mention pasal telanjang bulat, ko cakap ko cube tak pakai ayat BOGEL but you still trying to say the same meaning kan?betul tak?
aku ingat kau matured but aku lupa..

KIDS IS ALWAYS KIDS.

2 comments:

  1. Oh HZ, why you must do this. why you must mention you mandi telanjang bulat?

    Not cute at all. Nope.

    Fyi, bogel/telanjang bulat carry the same meaning. You don't have to mention at all pun act. Nobody wants to know whether you mandi bulat or pakai towel or kain basah or wha'ever.

    You don't want perverts to imagine macam2 about your body and make you as their fap modal?

    Or you do want that to happen?

    Or you're looking for publicity?

    Becasue I can see your blog's popularity are falling down, and you wrote nonsense things and much to surprise, you advertise more. Which is boring. Why didn't you do what you did when the first time you wrote for blogger?

    You tell about your feeling and whatnots.

    I'm sure you'll not approve this comment. But if you do approve, good. It shows you could accept this professionally.

    And what's with all this people commenting on your entry telling the public (as you did) that they too SELALU MANDI BULAT.

    I can't live in this world anymore.

    Why la oi whyyy.

    Is this kritik membina enough for you babe?

    p/s; tolongla pos komen ni kt blog dia tu. Haduiiiyaii

    ReplyDelete
  2. yg benernya kok, masa pertama kali baca pun aku ini kaget donk... kupikir, napa ya ini cewek...apa yg bermain difikirannya itu...sudah mereng barangkali... waduh...ya ampun!!!! lagian lho itu muslim, harusnya sensitiviti itu dijaga...

    tp ya udahlah, dia sudah pun mohon maaf tuh. harapnya tidak diulangi lagi deh... kalo ditegurkan tu tandanya kami sayannnng banget sama kamoooo...

    pohon jaga sensitivitinya ya dilain kali...

    ReplyDelete