Tuesday, December 28, 2010

Blogger Yang Perasan Diva Habis

hello readers~~~(ceh berlagak diva)..hahaha..hai anak-anak ikan mak. today aku nak story kat you alls pasal perempuan+perasan glamour+berlagak diva+penagih sponsor yaitu pecinta colour biji saga. warna apakah itu??? wadeba~~..

aku tak paham dengan dia nih. gila glamour ke ape. aku pun tak paham kenapa aku tulis entry nih. gila dengki ke ape. no,no,no, aku bukan dengki, just menyampah dengan minah bongsai tu. opss hahahah. ade tak? ade ape? ade aku kisahh!!.

dia ni kira blogger yang berjaya la, (berjaya ke??) hohoho.dia la yang kata. (biasalah masuk bakul sindri angkat. tapi yang aku xgemar tentang perangai dia ni, boleh tak you menulis dengan hati yang ikhlas?? tahu la tu blog ko kan tapi ayat tu elok-elok la sket makcik oiii. baru-baru ni aku buka blog dia sebab nak cari point la nak hentam dia kan, hohohoho. bende nih dah lama tapi orang buat bodoh dan para pengikutnya yang kononnya setia padahal bodek lebih+nak free gift+ expose blog sendiri back up dia lebih. hahahaha. ada?

latest entry dia pasal blogger@orang yang dia tolong tak appriciate dia. eh makcik, ko tolong orang tu ikhlas ke tak???? kalau ko ikhlas, ko takkan harap ape-ape in return la makcik. ni siap kutuk bagai. kalau aku jadi orang tu, aku baling balik segala coupon free gift wadeba kat dia. kalau you bagi barang and then kalau orang tak melambung you ke langit pastu you menyalak macam orang meroyan baik tak payah bagi doll!.

pastu you sedap-sedap je kata orang gemuk la badak la wadeba. you tu perfect sangat ke? cantik sangat? you tu aku tengok dah macam pokok bongsai mak aku je. i rasa you tak perlukan kelas make up tu, yang you perlukan adalah doktor pakar pembedahan plastik. hohohoh. jangan marah haaa....ada?

haa yang ni aku punya problem, you terhegeh-hegeh pergi event sana-sini kononnye you kata you di jemput, betul ke dijemput? kitorang ni tau ke betul ke tak you di jemput? you tu artist ke? dah macam ikan cuci cermin di dalam kolam ikan koi je aku tengok situation you. yela-yela maybe one day you harap you akan dipandang orang kan? hehehe..kesian..

ok lah you alls.. dah penat aku meluahkan perasaan di sini. lepas ni ada event pulak nak kena pergi. negara parsi jemput i ada event makan-makan. i dijemput taw you alls.hohohohho..bye-bye peace no war.

p/s: kalau owner blog tu baca ni mesti dia marah kan??..hahahaha ada??

1 comment:

  1. hahahaaaa... oow.. mak cik tu.. diva la sngt...

    ReplyDelete