Monday, December 27, 2010

Awek Penjaga Gol Yang Poyo

selamat pagi-tengahari-petang-malam you alls(in gediks way) hahaha. sorry to say tajuk entry macam gempaks je kan actually yang poyo tu bukan si penjaga gol tu, yang sudah semestinya aweks-bakal isteri in future dia yang poyo nak pengsan! come on girl, aku rasa satu malaysia dah tahu yang you tu aweks dia so enough-enough la you nak mengpublishkan to public yang you tu girlfriend dia kan. sampai episod cinta sampai berpart-part bagai? you ingat you ni pasangan diraja britian ke???

oklah xnak mengkonfiuskan you alls my reader, (macam banyak je) aku ni xde blog pun, saje suke terhegeh-hegeh baca blog orang and the best blog yang aku suka adalah si cantik manis ni (im sorry coz linked your blog without your permission). and then one day aku macam biasa lah datang ofic bukak pc-adjust kerusi-bace paper macam ceo and then bukak blog HZ. hahahaha datang ofic awal maa so keje rilek dulu. so aku pun bace la entry yang Cinta Tanpa Restu and then bace one by one la, sampai dekat pic Fahrin tu of coz la aku kenal, then remy ishak of coz-of the coz la aku kenal and then sampai picture yang last tu aku jadi blur~ sapa mamat nih?? tengok nama KF? sapa nih? ooo mayb ni kawan dia so aku buat bodoh la wadeba(whatever)~~~`..

and then masa time tengah hari tetibe kelik-kelik* ofic aku berkata " eh korang baca entry hanis zalikha yang cinta tanpa restu tu?" yang lain pun menyahut, "ade", " eh korang pegi tengok kat kommen kakak-girlfren si penjaga gol tu poyo nak pengsan" ooooo baru aku taw si KF tu penjaga gol. hahaahahhah selalu kenal van der sar je. ahaks. aku pun dalam senyap-senyap pegi la bace, (TO HANIS SEBAB RATING YOU NAIK THAT DAY SEBAB KITORANG LA. HEHEHE) hek eleh poyo+ape kes+blur+xpaham+meroyan+neraka apakah mereka ini sedang lakukan??? exited terlebih macam menang american idol je nihhh????

so aku pun pergi la menghijrah blog si perempuan bertuah itu seperti yang digambarkan la. hahahaha. giler arr dia punya entry wa cakap lu!!! PENUH BERSEPAH pictures boyfriend dia! memang la korang akan kata itu blog dia so suka hati dia la dia nak buat ape kan? so in return ini blog aku so suka hati aku la nak tulis apekan? wadeba~~. terkejut kaola aku tengok blog tu. you are too poyo girl. yer2 tahu awak tu aweks si penjaga gol but please la nak muntah aku tengok blog you. satu entry picture sampai berbelas-belas. aku wusha semua entry pasal melambung-lambung kan boyfriend sendiri. ape kes you perempuan? ni blog ke atau laman web BOLA SEPAK MALAYSIA??

Yang paling menggelikan hati adalah siri bagaimana berputiknya cinta di hati ini antara diriku dan dirinya bla bla bla wadeba~~~.

hahaha. mesti to haters korang ingat aku ni jeles ke hape kebender kan sebab aku mengatakan semua ini, tetapi hakikatnye tiada secubis+sekelumit+seketul perasaan jeles itu terbenak di hati ini melainkan rasa menyampah terhadap mereka ini. too obvious you all!!

p/s: mesti ade a few yang akan seronok at least ade jugak orang yang tolong cakap bagi pihak mereka yang mereka juga menyampah akan blogger itu. heheh. mesti ade kan? kan?kan?

bye see you next time~ love you~~

12 comments:

  1. hehe..sy pon da terfolo blog awek apex tu since tbc komen dlm entry HZ tu la..org tgh dlmun cnta cmtu la kot.ehe..

    ReplyDelete
  2. tenkiu cik semarak api sebab jadi follower i.huhuhu.shuke2. bukan ape cik, taksub sangat, belum kawin lagi tu.

    ReplyDelete
  3. hahaha setuju! setuju!
    mmg la aku rs kf 2 power muka pun bleh tahan
    tp xyh la ko over expose ko nye kisah kain dlm sampai part 4
    naik muntah nk baca -tp baca gak dem!-
    terus unlike kf

    ReplyDelete
  4. ha.ah
    trimas sebab komen. skunk ni aku rasa macam serba salah pulak jika nak memuji si KF tu. silap-silap minah tu g post kat blog dia yang aku puji bf dia.adoyai

    ReplyDelete
  5. tebaek la!! truskan.. truskan.. aku mmg suka baca blog ayat2 power gini... hakhak..
    apa ko tulis smua aku skong!! caya la!!

    ReplyDelete
  6. haha..lawak dowh aku igt aku sorang jer meluat
    ade geng poyozblog truskan usaha anda

    ReplyDelete
  7. awek dia tuh layak masuk team boria pulau pening...lawakkkkk taksub mcmlah dh jd laki dia..
    perrakkk semcm...

    ReplyDelete
  8. xbaiklah awak nih. tapi memang betul pun.haha

    ReplyDelete